Két kisgyermek anyukájaként, első kézből tapasztalhatom, hogyan alakítja az óvoda és az iskola a gyerekek személyiségét és viselkedését.
Látom azt, hogyan változnak napról-napra, az őket ért behatások által, hogyan kezelik az ingereket, miképpen reagálnak a változásokra, és hogyan próbálnak ők maguk megbírkózni ezzel nap, mint nap.
Talán sokszor nem is gondoljuk, hogy mi áll egy-egy szokatlan viselkedés, vagy rosszkedv mögött.
A gyerekek többségének kimondottan nehéz helytállni ebben a felgyorsult, rengeteg elvárást támasztó, ingerekkel teli világban, és ők maguk nehezen tudják ezt megfogalmazni.
Sajnos ennek és a mozgásszegény életmódnak köszönhetően, sok olyan gyermekkel találkozunk, akik magatartása, figyelme, mozgása, érzelmi megnyilvánulása, önbizalma és önértékelése TÁMOGATÁSRA SZORUL.